Известие

Collapse
No announcement yet.

Принудително охлаждане на интеркулер

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Принудително охлаждане на интеркулер

    Какво мислите за вариант за поставяне на вентилатор за допълнително охлаждане на кулера?Особенно при градско според мене ще има ефект в жегите.Не видях тема в която да е дискутирано

  • #2
    Toва е наистина интересна идея колега. Би трябвало да има ефект.
    Alfa Romeo 156 2.4JTD+++ Alfa Romeo 156 1.9JTD+
    ex. Fiat Stilo 1.6 16v

    Comment


    • #3
      Ефекта ще е кръгла 0
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #4
        Добре де, защо ще е 0 ефекта.Кажи може да има причина която да ни обягва.Иначе чисто теоретично би трябвало да има ефект.Като гледам къде са го сложили пред кутията на въздушния филтър си мисля, че не може да минава много въздух през самия кулер.Поне при мене е опрян в кутията за въздушния филтър.

        Comment


        • #5
          Ако ще се гониш по добре е голям челен кулер.
          Алфа 166 2.4 JTD

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            Ефекта ще е кръгла 0
            На каква база е това твърдение ?
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • #7
              Няма да се гоня но си мисля, че ефективноста ще е по-голяма.Пък и с 136 коня къде да се гоня
              Нещото което ме накара да мисля в тая посока е разхода който виждам сутрин като пътувам към работа на хладно и наобед или вечерта като се прибирам по същия път със същото каране-сутрин разхода е 1-1,5 по-малко от колкото в жегите.Не знам дали има нещо общо но само за тая причина се сетих.
              Last edited by mitkomeg; d.m.y г., 09:46.

              Comment


              • #8
                Климатик
                Alfa Romeo 166 2.4JTD 136hp - 2000

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
                  Няма да се гоня но си мисля, че ефективноста ще е по-голяма.Пък и с 136 коня къде да се гоня
                  Нещото което ме накара да мисля в тая посока е разхода който виждам сутрин като пътувам към работа на хладно и наобед или вечерта като се прибирам по същия път със същото каране-сутрин разхода е 1-1,5 по-малко от колкото в жегите.Не знам дали има нещо общо но само за тая причина се сетих.
                  Сутрин караш при 15 гр. след обед на 35, евентуалния вентилатор вкарва през кулера въздух с температура 35 гр. вентилатора има и някакъв разход на електричество, а той изисква енергия от двигателя.
                  Last edited by lordliness; d.m.y г., 10:32.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                    Сутрин караш при 15 гр. след обед на 35, евентуалния вентилатор вкарва през кулера въздух с температура 35 гр. вентилатора има и някакъв разход на електричество, а той изисква енергия от двигателя.
                    И аз съм на тва мнение...

                    Comment


                    • #11
                      На бегачките слагат пръскалки като тези за чистачките, да му поливат вода директно... Аз мисля, че ефект от охлаждането ще има, въпроса е дали има смисъл за ежедневна кола, която се кара в задръствания, още повече, че ФИАТ на някои мотори изобщо не си правят труда да слагат интеркулер...

                      Comment


                      • #12
                        Нали не си мислите, че сте първите на които е хрумнало
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #13
                          Просто сваляйте и почистване радяторите и кулера на една - две години
                          sigpic
                          Alfa Romeo 166 V6 Turbo
                          FIAT COUPE powered by Nitrous Oxide System

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Росен Желев Покажи съобщение
                            Ако ще се гониш по добре е голям челен кулер.
                            За на 100% с твоето мнение.

                            Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                            На бегачките слагат пръскалки като тези за чистачките, да му поливат вода директно... Аз мисля, че ефект от охлаждането ще има, въпроса е дали има смисъл за ежедневна кола, която се кара в задръствания, още повече, че ФИАТ на някои мотори изобщо не си правят труда да слагат интеркулер...
                            Навремето на Божурище Марто от Русе пръскаше кулера на косуърда с нитро.

                            Водата не е чак толкова ефективна според мен.
                            ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
                            ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
                            Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
                            Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от mitkomeg Покажи съобщение
                              Няма да се гоня но си мисля, че ефективноста ще е по-голяма.Пък и с 136 коня къде да се гоня
                              Нещото което ме накара да мисля в тая посока е разхода който виждам сутрин като пътувам към работа на хладно и наобед или вечерта като се прибирам по същия път със същото каране-сутрин разхода е 1-1,5 по-малко от колкото в жегите.Не знам дали има нещо общо но само за тая причина се сетих.
                              Най-вече разхода зависи от маршрута.
                              Почти никога в двете посоки разхода не може да ти е еднакъв.
                              Примерно моя разход до работа също се различава с 1 литър в едната посока спрямо другата. И за това не е виновен кулера.
                              При нормално каране, когато турбината не надува на макс е абсолютно безсмислено това упражнение, което искаш да направиш.
                              A20DTH ЖТД ама не баш
                              1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                              Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                              Comment

                              Working...
                              X